tirsdag 22. mai 2007

E sjønnå ingenting!

Jeg har akkurat nå brukt masse tid og tenkekrefter for å prøve å komme inn på min blinkprofil. For, ja, jeg har Blink. Jeg har bare ikke vært inne siden i fjor... Problemet er bare at nå husker jeg ikke passordet. Noe som forsåvidt er litt rart siden jeg stort sett bruker det samme passordet på det meste! (nei, Sveinung, det er ikke hva du tror). Men brukernavnet er "fidolido". Sånn hvis noen lurte...

Hvorfor så ivrog etter å komme inn på Blink nå? Du, det kan jeg faktisk ikke svare på. Men etter å ha gransket meg selv et lite øyeblikk har jeg kommet fram til at det kan være det faktum at jeg heller vil verne om, opprettholde og ta vare på det jeg har enn stadig å søke etter noe større og bedre. (les: Facebook)

5 kommentarer:

Camilla sa...

Å vips, så kom Lille Fidje inn der likevel...

Ingerine sa...

Facebook rula! Blink e berre SO passé ;) Ej he sletta Blink-profilen min for lenge sida, so ej e ikkje lenger din venn der inne. Og, nei, d var ikkje facebook sin feil, d var LENGE før den tid. HA! :P

Linn sa...

Hmm. Æg vett ikkje ein gong kå blink æ for noe. Kå ut æ ikkje æg? :-)

Camilla sa...

Hehe... D ska kje du tenke på, Linn=) For å vere helt ærlig... det er ikke spesiellt spennende:p

Linn sa...

Det ante meg.