mandag 5. november 2007

Rødsprengt i trynet...

... som vanlig etter at jeg har trent!
Da er det offisielt.
Jeg har skaffet meg en hobby. Noe mer eller mindre fornuftig å bruke min fritid på.
Jeg har en liten stund gått og tenkt at jeg trenger en greie. Min greie.

Men hva?
Ikke er jeg glad i å trene og ikke er jeg musikalsk på noen måte.
Kunne kanskje likt noen typer sport hvis ikke det var for at jeg har utviklet en slags frykt for baller. Slikt skjer når hodet mitt til tider fungerer som en utmerket ballmagnet!

Men nå har jeg funnet den!
Min greie...
- Badminton!


Var på første trening i dag.
Jeg tror jeg skal fortsette med denne typen fysisk aktivitet.
Det var herlig.
Men nå er jeg lemster i muskler jeg ikke engang visste fantes!!

6 kommentarer:

Gurid sa...

hehe, så gøy!Gratulerer med en ny hobby:)

Ingerine sa...

Flinke! Var mannen skummel?

Vegard sa...

Lenge siden jeg har kommunisert med deg nå, men vil bare si: Jeg er STOLT av deg!

åslaug abigail sa...

Wow, dette er fantastisk Camilla! Men, inneholder ikke badmington... eeh.. løping??

karen sa...

Jeg er stolt av deg... Og litt misunnelig, med tanke på alle de kjekke guttene som løper rundt...

Camilla sa...

Heh... mange som er stolte av meg:p Sier bare litt om mitt serdeles usportslige image! *kremt* Men jeg går bedre tider i møte! Det er nå 3 dager siden jeg var på denne treninga og jeg kjenner meg fortsatt litt lemster... Menmen... Sånn blir det jo!

Ingeine: traff ikke "mannen"... men traff "nest-mannen" og han var ikke så veldig skummel=)

Vegard: det er lenge siden kommunikasjonen oss imellom inntraff! ...hva kan vi gjøre med det?

Åslaug: badminton inneholder løping for meg, bare ikke for den jeg spiller mot, heh:p