torsdag 13. desember 2007

Eksamenslesing...

lenge siden jeg har oppdatert her, gitt.

Så, hva har skjedd siden sist?
Mye, men lite revlusjonerende og nytt...
  • Vi skriver desember og har entret adventstiden
  • Jeg har blitt sosialt adopert inn i Ingvild sin gjeng og blitt kjent med nye herlige folk=)
  • Mange juleaktiviteter er blitt gjort (pepperkakebaking, syng julen inn, lysfest med julegrantenning og fyrverkeri, julekonsert...)
  • Jeg har spist mange mandariner og som følge av det har jeg fått tilbake eksemen min (ikke akkurat et sjakktrekk fra min side, men du verden så godt det var med mandariner!)
  • Forsøk på å være fornuftig og lese til eksamen blir stadig gjort... samt forsøk på å faktisk huske det jeg leser!
  • Jeg har begynnt å virkelig GLEDE meg til jeg skal hjem på juleferie
  • Jeg har faktisk kjøpt hele 1 julegave!
Selv om overskriften skulle tilsi det, kan det diskuteres om min fraværenhet fra bloggen kan skyldes eksamenslesing. Med eksamen 4 dager unna, burde jeg kanskje si at det er det. Men dog... Jeg er frustrert! Eksamen kan umulig være bra for arten homo sapiens. For stor påkjenning. Og hvis du nå tror at jeg er stresset for eksamen kan jeg informere om at det er jeg ikke. Jeg er simpelthen frustrert over min manglende evne til å tilegne meg kunnskap. Spesielt gjelder dette det samfunnsvitenskalplige, som økonomi og POLITIKK. (Spar meg for politikk! Men for all del, bra at noen bryr seg om sånnt - så sliper jeg...). Det finnes en grense for alt, har en liten mistanke om at min grense ble nådd i dag...
Hvor mye er det egentlig meningen man skal lese til eksamen?
Til man kan det er jo et opplagt svar her... men for å være helt ærlig tror jeg neppe det er mulig...

Men som historielæreren min sa "Det har skjedd verre ting i historien enn at noen har strøket på en eksamen"

4 kommentarer:

karen sa...

Ja nå er du ferdig med eksamen, og kan endelig bli en av oss som er ferdig!
Men som vi snakket om tidligere, mandariner finnes ikke i Norge, så det er nok clementiner du har spist:)
Jeg har, som en forskjell fra tidligere, skrevet på bloggen min. Og det skal jeg prøve å gjøre hver dag frem til vi møtes etter jul. Så "spread the word"! Sånn hvis du kjeder deg en dag, er det jo bare å gå inne for å se om det er kommet noe nytt. Har siden jeg kom hjem i går, altså for 24 timer siden, lagt inn hele 3 nye innlegg. I'm GOOD!
Eller kanskje jeg ikke har så mye å gjøre.
Jeje, savner deg allerede!
Klemmer fra Karen.
Sees andre juledag, sant?

Camilla sa...

Ntå, du e vel go=) Savnå du au... Det er litt tomt her må jeg si! Men 2.juledag blir det atter et trivelig gjensyn! Det blir stas og mye glede!

karen sa...

Så sant, så sant!

åslaug abigail sa...

Jajaja, Camilla...
Eksem og eksam(en, ekle ord dette.
Nå e eg trygt heima igjen. Me har ein julefilm til gode =)
God Jol, enn så lenge