lørdag 31. mai 2008

Forunderlig...

...at gleden over å være hjemme så fort går over i kjedsomhet
...at det føles som om livet er delt opp i forskjellige liv
...at jeg føler meg mer hjemme i "bergenlivet" enn i "hjemmelivet"
...at noen (les: pappa) kan bruke laaang tid på å søke inn radio Lyngdal for det er liksom den beste radiokanalen
...hvordan noen faktisk kan mene at radio Lyngdal spiller bra musikk
...at jeg gidder å sitte å høre på norske (med innslag av svenske) danseband (og iblant litt country) fordi det er musikken som står på radio Lyngdals meny
...at jeg gidder å bry meg så mye at jeg må skrive 3 punkt om det
...hvordan det er lettere å bli sint på dem man er gladest i og som står en nærmest

3 kommentarer:

theandersens sa...

Haha!! Radio Lyngdal e jo bare fantastisk. Lidelsen av å høre gjennom hver sang veies opp med de fantastiske introduksjonene av sangene, "nyhets"sendingen, Bingo og så mye mer..hehe

Det er jo bygdehumor på HØYT nivå:)

Elisabeth N. Sævik sa...

Jeg har lest at ungdom som hører mye på danseband og country har lavere sannsynlighet for å prøve hasj! Så all ungdom burde høre mer på den type musikk! Hehe =)

Du får ta deg en "ferietur" til Bergen!!

Camilla sa...

Kan informere at å høre på radio Lyngdal ikke er like festlig når du hører på det med en som synes det er BRA, og ikke helt ser humoren i det som å høre på det for gøy med andre som også synes det er tragikomisk (jeg velger å kalle det tragikomisk:p)

Haha!!! Da trenger jeg neimenn ikke bekymre meg for at jeg skal komme til å prøve hasj, for å si det sånn!! All ungdom burde bodd her en uke med min pappa å minke sannsynligheten for hasjforsøk betraktelig=) Aldri så galt at ikke det er godt for noe;)