torsdag 16. juli 2009

Pappan min er av den klassiske typen.
Ordboka definerer konservativ som en/noen som ønsker å bevare det bestående og overleverte, som vil holde fast ved den bestående samfunnsordning.
Sånn er min pappa.
Jenter er rosa.
Gutter er blå.
Jenter leker med dukker.
Gutter leker med biler.
Den typen...

Likevel kan det jo være greit å ha litt verktøy på baklomma selv om man er jente, tenkte han. I alle fall med en til tider defekt leilighet.

Så gikk han altså ut og kjøpte verktøy til meg...

3 kommentarer:

Marianne sa...

da va skjønt verktøy!! hihi
men min hammar e neste skjønnare (den e og skrujern:p) for den har masse blomstra!! hehe

ingjerd sa...

så skjønn pappa du har :) sånn vil eg og ha :D hihi

Anonym sa...

Wow, det er jo bare drømmeverktøyet..
Sånn vil æ au ønske mæ :)