fredag 28. august 2009

Vanskelig å si, du...

Jeg har endelig kommet ilbake til Bergen.
Til leiligheten.
Jeg har erfart at Samme leilighet + nye romvenninner = anderledes
Det er ikke det samme. Men det hadde jeg heller ikke forventet. Det er bra likevel! Og jeg liker meg fortsatt i borgermesterens gate=)

Denne siste uka har jeg hatt en liten forkjølelse på gang. Det hale begynnte med vondt i halsen på tirsdag. Men påfølgende forsvinning av stemmen (noe som er veldig vanlig når jeg blir diagnosert forkjølet). Onsdag hadde denne såre halsen utviklet seg til tett i nese, hals og til dels bihuler. Men ingen feber, og ingen smerter forøvrig. Likevel, min mor var overbevist. Svineinfluensaen hadde tatt meg. Jeg, derimot, forkastet hele tanken. Folk har da alltid påtatt seg en forkjølelse. Både før og etter H1N1-viruset entret denne verden. Onsdag natt deriomt økte forkjølelsen på. Jeg våknet av smerter. Hodet, kroppen, halsen. Og bare for å nevne det enda en gang (siden det var sånn skikkelig vondt) hodet. (jeg fisker ikke etter sympati her, hvis noen tenker det!) Da morgenen grydde, fuglene sang, søppelbilen bråkte og solen strakte sine stråler mellom hustakene, følte jeg med bedre. Ikke bra, men bedre. Forkjølet som jeg var vandret jeg til skolen, for der å oppdage at det kanskje hadde vært bedre for meg å bli hjemme. Kanskje min mor hadde rett!? Ikke vet jeg. Det jeg vet er at jeg ikke ble bedre utover dagen i går. MEN natten har gjort sitt til at jeg føler meg i alle fall LITT bedre i dag. Fortsatt ikke bra, men bedre. Og så lenge jeg ikke har feber, velger jeg å kalle meg forkjølet.

Det var en siste oppdatering fra denne uken. Hehe, forrige uka var FYLT til randen av aktiviteter. Det tar på å begynne på skolen, få innleveringsoppgave OG være fadder. Koselig stress, velger jeg å definere det som. Fremdeles har vi ikke internett (som om det hadde hjulpet meg, siden jeg ikke har PC likevel!) eller TV i leiligheten. Men hvem trenger vel det. Stopp utviklingen før den går for langt;)

Ingen kommentarer: