torsdag 10. september 2009

Forklaring.. eller forsøk på forklaring...

I forrige innlegg skrev jeg så freidig (eller jeg nevnte vel forsåvidt bare) Arntsen og Wunderscönes Land. Etter at jeg hadde publisert dette på bloggen min, tenkte jeg at det sikkert bare er et fåtall av dere som skjønner overhodet hva jeg prøvde å formidle. At det var en slags intern-post eller noe. Det var det ikke. Denne filmen er MORSOM uansett om du kjenner til Arntsen og Wunderscönes Land eller ikke. (Så lenge den kommer innforbi din humorgrense, da... Men det er jo en helt annen sak). Til oppklaring kan jeg da fortelle at Arntsen var min tysklærer på vgs. Han drog fram synten i både tide og utide for å synge "lovsanger" deriblant på tysk, hvorav Wunderscönes Land. Mer forklaring trengs ikke. Faktisk er dette min blog, og jeg kan skrive akkurat det jeg vil. Uten å føle behov for å forklare meg. Så faktisk... jeg hadde ikke trengt å ofre det en tanke at du kanskje ikke forstod. Men nå gjorde jeg altså det. Så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne poste det også, som en slags usammenhengende forlengelse av forrige innlegg...

2 kommentarer:

bjarnebs sa...

Slapp av, eg synes den var morosam eg!

Siri Beate sa...

:o) Du e kule