søndag 3. oktober 2010

Om å ha en "sovende" blogg.

Jeg merker "bloggtrenden" har gitt seg. Og min bloggentusiasme med den. Likevel... jeg får meg ikke helt til å slette den og si takk for meg her i bloggenes verden. Men jeg er ikke den eneste, kan jeg trøste meg med. Selv om det er en mager trøst, er det jo sånn det ofte er med oss mennesker. Hvis andre er på samme måten, er det liksom litt mer greit. Jeg er ikke den eneste...

I dag ønsket jeg å igjen ta tastaturet fatt. Ikke fordi jeg har noe viktig å formidle for verden (men la oss innse det først som sist; jeg har sjeldent det! Det er ikke derfor jeg blogger). Men slapp av, jeg skal ikke gi en oppdatering på hva som har skjedd siden sist. Selv om livet stort sett har tuslet og gått slik det pleier med skole, jobb, trening, venner og salem (oppramsing i tilfeldig rekkefølge), er det tross alt over 1mnd siden sist og en fullstendig oppdatering er gjerne et for ambisiøst prosjekt.

Jeg ville bare si at jeg er her. Sjeldnere enn før, men likevel... bloggen har bare vært i en liten dvale, den er ikke død. Jeg skal ikke love noe (synes det blir for dumt å love noe jeg ikke kan holde helt sikkert), men jeg tror jeg kommer til å stikke innom og oppdatere litt oftere fremover. Håper du blir med meg:)

Og til neste gang - en sang fra min favorittfilm:)








So long, farewell, auf widersehen, good bye:)

4 kommentarer:

bjarnebs sa...

Tralala! Godt du held fram Camilla:) bloggetrenden er nok ikkje over enda... Du må berre starte med å ta bilde av dagens outfitt eller bygge eit hus slik at du kan skrive om interiørproblem... Du får bestemme kva du føler deg mest komfortabel med;)

Ha ein fantastisk søndagskvelden videre, og takk for oppdatering:)

Camilla sa...

Tralala;) Temablogg er det nye, ja. Du er inne på noe! Mat- eller hekleoppskrifter, funker det? Tror ikke jeg skal ta på meg oppgaven med å gi verden tips om interiør... og i alle fall ikke outfitt, for å si det sånn...

Inger Hilde sa...

Jeg følger med på oppdateringene dine Camilla :)
Men er ikke så interessert i hekling..

Elisabeth N. Sævik sa...

Fortsett, fortsett, jeg liker bloggen din ;)