fredag 30. mars 2007

Deg være ære!



Deg være ære, Herre over dødens makt!
Evig skal døden være Kristus underlagt.
Lyset fyller haven, se en engel kom,
åpnet den stengte graven, Jesu grav er tom!
refr:
Deg være ære, Herre over dødens makt!
Evig skal døden være Kristus underlagt.
Se, Herren lever! Salige morgenstund!
Mørkets makter bever. Trygg er troens grunn.
Jubelropet runger; Frelseren er her!
Pris ham, alle tunger, Kristus herre er!
refr.
Frykt ikke mere! Evig er han med.
Troens øye ser det; Han gir liv og fred.
Kristi navn er ære, seier er hans vei.
Evig skal han regjere, aldri frykter jeg.
refr.
Dette er min absolutte favorittpåskesang! Blir alltid så glad når vi synger den. Jeg reiser hjem i dag og hjemme kan jeg ikke logge meg inn på blogspot. Derfor er jeg litt tidlig ute...
God Påske

6 kommentarer:

Vegard sa...

God Påske Kjære!

Anonym sa...

amen.
hei camilla.

Camilla sa...

Neimen... Se hvem som va her, da!=) Geir og greier... Slett ikkje verst. Hei igjen!

Anonym sa...

hei igjen igjen

drømmeboligen min... sa...

eg e so eining med deg i da altså!! den sangen e fantastisk! du blir (eg og for den del... ;) hehe..) blir så glad inni deg/meg når du/eg synger den sangen!!
Herrrrrlig! ;)
hatt ei god påske? =)
klem

Ragnhild sa...

Amen!