fredag 16. mars 2007

Tikken, faktisk!

Ja... Jeg vet jeg aller helst foretrekker å sitte på gjerdet og dingle med beina, mens jeg ser på at andre løper rundt og har tikken! Men noen ganger må man selv bli med på leken. Jeg har jo fulgt strømmen alt, med å i det hele tatt lage meg en blog. Så hvorfor ikke følge strømmen med å være med på tikken også!? Så lenge det ikke er verre enn det og krever mer...

Regler:Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Seks rare ting om meg:

  1. Jeg blir litt rar og får veldig overtrøtte tendenser av å spise paracet (ikke at jeg spiser-spiser paracet... men hvis jeg har vondt i hodet og sånn). Noen ordlegger seg også som at jeg blir "høy" på paracet.
  2. Hvis jeg er hjemme og ikke har noe å finne på leser jeg leksikon. Sommeren mellom 10. klasse og 1. klasse på vgs. leste jeg ut et 7-binds leksikon...
  3. Jeg brukte en time på å forklare hvorfor jeg hadde blå fortenner, som i og for seg også er en litt rar ting, når jeg kunne sagt det så enkelt som at jeg i min barndom trynte noe heftig på sykkel (og jeg vil herved beklage til alle som måtte pine seg gjennom den historien)
  4. Og da ble det en fin overgang til neste rare ting: Jeg har hatt løstenner. Kunne ta ut begge fortennene mine, og sette dem på plass igjen. Nå er de skrudd fast og jeg trives godt med mine mye tenner.
  5. Jeg lufttørker etter å ha dusja. Eller, la meg utdype litt mer. Jeg har håndkleet rundt meg (som en ermeløs kjøle, liksom). Synes det er ubehagelig og ekkelt å tørke seg med håndkleet.
  6. Tysk var yndlingsfaget mitt på skolen. (er det rart? Synes egentlig ikke at det er så rart, men jeg har hørt mange som har sagt at det er utrolig rart!)

Jada... må liksom forklare alt her ser jeg... ennå en ting jeg alltid gjør. Forklarer. Selv om jeg vet at personen jeg snakker med mest sannsynlig har forstått hva det er jeg vil fram til, må jeg bare forklare som om den personen ikke skjønner hva det er jeg vil fram til. Sånn som nå...

Uansett... de personene jeg tikker nå er: Aud Torill, Karen, Ingerine og Vegard. Dette er bare fire, men det får holde!



2 kommentarer:

Vegard sa...

Too Late!

ingri sa...

haha! Møje løye eg ikje visste!