torsdag 12. april 2007

Mislykket...



Dette var dagen da jeg skulle bli noe mer! Dagen for å utvide mine kunnskaper og ferdigeter ytterligere. Dagen for å vise verden at JEG KAN. Men den gang ei...

En tanke nervøs strentet jeg inn på vegtrafikkstasjonen i Mandal. Tanken på at jeg snart ville være som de fleste andre jeg kjenner på min alder var ikke til å komme bort fra. Kanskje jeg om en snau time ville ha lappen. Tenk å kunne kjøre hvor jeg ville, når veg ville. Så tenkte jeg som så at om jeg skulle ha maks uflaks å få oppkjøringsrunden rundt i byen, kunne det jo hende at dette ikke ville bli dagen hvor jeg viste verden. Hvor tror du jeg fikk oppkjøring? Byen. Rundkjøringer er ikke min sterkeste side. Landeveiskjøring derimot... Nei, jeg kan vel bare være ærlig: jeg HATER rundkjøringer. Og det at vi nå har fått rundkjøring på Spangereid er ikke akkurat noe jeg er stolt av (i motsetning til visse andre).

Så, kjære venner og slektninger: Dere må nok holde ut med å kjøre rundt på meg ennå en stund. I'm still just walking! Tror ikke ting med hjul er helt min greie...

Litt skuffa, skal innrømme det, men jeg tar det ikke så veldig tungt. Livet går sin gang... men helst foretrekker jeg å bli kjørt (eller aller helst å kjøre selv).

6 kommentarer:

Ingerine sa...

Dakar vennen :( Men berre ta d me ro, vi syns berre d e kjekt å kjøre rundt på dej :) Og husk, vi (som i ej, mej sjøl og Ingerine) e gla i dej uasett!

drømmeboligen min... sa...

bergen??? æsj!
det er jo en kjempe ekkel plass!
stavanger er tingen!! ;)
der kan du få et helt år med meg vettu... kan til og med få lov til å bo med meg også!!! kor kult hadde ikkje det vært??? =D

drømmeboligen min... sa...

ja.... bo sammen i stavanger, det var det som var min fantastiske plan!! =)
eg har fått fast vikariat i en barnehage på hundvpg fram til sommeren 2008... men eg orker ikkje bo sammen med så veldig mange folk.. de som eg kan tenke meg å bo sammen med skal enten bo her som vi bor nå, eller gifte seg. så derfor må eg enten bo alene, eller finne meg nåken å bo med.. men vil ikkje bo med nåken som eg ikkje kjenner.. vil bo med ei som eg veit at eg kan bo sammen med, som eg kjenner og føler meg trygg på!
då tenkte eg på deg kjære camilla..=)
ka du skal gjøre i bergen da?

theandersens sa...

Kondolerer

drømmeboligen min... sa...

åh... jaja.. :-p
eg får prøve å finne meg ei anna ei som eg kan bo med da..
men det hørtes kosli ut at du sku bo med de..
men eg syns fremdeles at bergen e ikkje den beste by'n... du ville fått d så masse bedre i stavanger;)
hehe...

Anonym sa...

ikke gi opp. hoho, se her og her.