fredag 15. juni 2007

Det som er forbi, er forbi...

Da var det slutt. Over. Et år er forbi.
Døren låses, porten lukkes. Alt er gjort for aller siste gang...

Blir aldri vant med disse avskjedsgreiene. Alle som har vært på avskjedsfester med meg vet at tårene, de sitter ikke langt inne. Det gjorde de ikke i dag heller. Synes nå jeg klarte å holde meg ganske lenge. Det var først når folk begynnte å sette seg i bilene at jeg begynnte å grine.

Det er slutt. Det er virkelig forbi. Men heldigvis ikke helt. Noen er igjen over helgen. Gruer meg til mandag, da forsvinner siste rest...

Det som er forbi, er forbi.
Da har jeg noe vakkert å si:
alltid skal jeg huske det vi delte du og jeg.
Aldri skal jeg glemme alt du var for meg!
Takk for et uforglemmelig år! Det har vært helt fantastisk!

2 kommentarer:

åslaug abigail sa...

...Så har jeg noe vakkert å si:
ska mi ta den veien??

Eg blir te tirsdag, då, Camillus.. =D

Anonym sa...

ja fytti å trist det var å si HADET til noen og på gjensyn til noen.