tirsdag 19. juni 2007

En siste "date"

Tradisjonen tro var vi først på Jonas B. Gundersen og speis Pizza. Som vanlig halve med Missisippi og halve med Floorlegger. Når vi først var inne på det tradisjonelle måtte vi jo også denne gang ha dessert på Mix.



Vi fulgte den vanlige ruten hjem. Den som går forbi Lyngdal Stadion:p
På veien går vi da forbi jorde hvor Åslaug drømmer om å bo i ei rød lita hytte...

Den siste "daten" med Åslaug. - for i år. (lovte Åslaug å skrive at det bare var den siste for i år)

---------------------------------------------------------------------------------
Nå har de reist alle sammen. Absolutt alle. Nå er det vel på tide å begynne å pakke!? Det er sommerferie og jeg skal hjem. Hjem til Svennevik. Jada, der tar det av:p
Dette blir nok muligens siste bloginnlegg på ei stund også da. For, som vi jo vet, er PCen hjemme litt lunefull. Det er svært sjelden den vil at jeg skal logge på bloggen min. Men vi får se. Kanskje den er litt snill med meg likevel en dag. Så det er bare å stikke innom iblandt likevel. Kanskje er det noe om siste nytt fra kassa på Spar. Tyskere... Rogalendinger...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ikke absolutt alle har reist da!

jeg er her!