søndag 17. februar 2008

one day left...


Da er jeg nesten ferdig med å pakke. Bare noen små detaljer som mangler nå. Som penger for eksempel. Har blitt fortalt at norske penger ikke fungerer så bra i det store utland. Ellers ser jeg for meg at stort sett det viktigste har kommet i boks (evt. i koffert).

Jeg skal til Afrika folkens. AFRIKA. Her snakker vi tur! Har egentlig ikke dannet meg noen forventninger enna. Forventningsløs. Ingen reisenerver. Gleder meg ikke. Ikke sånn å forstå at jeg gruer meg heller! Men jeg gleder meg ikke. Jeg skal simpelthen til Afrika. Tanzania.
Stilig.

4 kommentarer:

Linn sa...

Asså, æ syns det æ så utroooli braaa, lissom...

Neida, men. Æg tippe det bli veldig bra! Sikkert gøyere og kjedeligere peroida, men alt i alt ein opplevelse for livet! Bli nok godt å bare få kommt i gang, hoppa i det.

Men så kjæme du te å bli savna her hos Borgermester Platou, det æ sikkert og visst! Det ska du vita, Camilla.

Gurid sa...

Åååå, du er så heldig camilla:)Dette blir nok en flott opplevelsesrik tur..og minner for livet!
Skulle ønske jeg kunne være med!
God Tur!!
Gla i deg. Klem

åslaug abigail sa...

Kjære Camilla!
Ha ein veldig veldig fin tur =)
Ta bilder (da vett eg jo du e flink te) og legg ut på bloggen etterpå(nei, da va kje ein ordre, da berre hørtes slik ut) forslag =)

Camilla sa...

Åh, det er litt koselig å bli litt savnet=)

Kan ikke love å blogge mens jeg er på (bær)tur. Kan bare si, titt innom og se hva som skjer (hvis noe skjer).

Nå er koferten pakket. Jeg burde sove, men skal dra min kos om 2,5 timer. Jeg kjenner nervene begynner å komme nå...