tirsdag 19. februar 2008

Africa!

Bloggredaksjonen tar herved muligens en liten ferie. Kan ikke love oppdatering den nærmeste fremtiden, da undertegnede har dratt sin kos til Afrika. Men heng med, kanskje det pluttselig er et lite tegn til liv her til tross... Men som sagt, jeg lover ingenting.

Om ganske nøyaktig 21 timer er jeg på Kilimanjaro flyplass i Tanzania. Det er helt utrooolig dere... Om ganske nøyaktig 2 timer og 1 minutt kommer vekkerklokka mi til å ringe, for da må jeg stå opp. Men det kan den i grunnen spare seg, for jeg har jo ikke en gang lagt meg!! Kanskje jeg skal gjøre det nå... Slenge meg et par (urolige?) timer på senga.. Sånn på toppen av dyna..? Det tror jeg sannelig min hatt jeg skal gjøre...

I mellomtiden kan dere jo kose dere med en ekte TOTOhit, jeg synes passet litt for anledningen!

Auf Wiedersehen!

2 kommentarer:

Linn sa...

Æg LÆ av et "utrooolig braaa", jovialt innlegg av ei trøtt og reisefeberheit Camilla:-)

Forresten så he æg sett håve te "herr hodeløs" i naboleiligheten. Æg he faktisk sett ganske mye mer av han au, nærmere bestemt alt som ikkje blei dekka av boxeren:-) Så du he allerede gått glipp av mye:-D

Neida, men. Nå æ det plutselig meg som skrive ein "utrooolig bra", jovial kommentar, sånn at alle vennan dine lure på k slags løk det æ du bu med. Jaja. Det får heller stå te.

Over og ut.

åslaug abigail sa...

Ja, eg begynne jo å lura, Linn?? Camilla??

Forresten vil eg berre svara deg, kjære Camilla på spørsmålet om bloggredaksjonen i det lille huset på Bryne hadde teke ferie (som eg jo ikkje såg før no): Nja, det høyrtest fint og staseleg ut med ferie, men nei, det er nok ikkje sånt noe som er på ferde du =) skjønt, me har oppdatert. To bloggpostar på tre dagar. Eg skal sjå om eg får laga ein i dag òg.