tirsdag 11. mars 2008

Livstegn

Naa som jeg har satt meg godt til rette bak PCen til "hotelladministrasjonen" fant jeg ut tiden for aa gi "et lite pip" var inne. Ikke alltid saa lett aa vite om de sier "next" eller "last" door to the left! (det er jo ganske likt, da...). I tillegg er internett oppe og gaar her paa huset. Det er ikke hver dag, for aa si det saann! Burde sikkert skrevet litt mailer og slikt naa, men sorry mac! Det tar sikkert saann 15min aa faa sendt av gaarde 1!

Kan i stedet berette at jeg lever og har det bra. Jeg svetter! Jeg er varm! Men jeg klager ikke! Magen er bra=) Hurra, for det!

Har opplevd saa utrolig mye forskjellig, og faatt saa mange inntrykk at det er vanskelig aa sette ord paa!
Det er varmt her.
Det er virkelig store kontraster.
Det spises ingen grovbrod.
Stress og maatte skrelle all frukt, men naar det forst er gjort er det SAA verdt det.

Kunne, og burde, skrevet et eller annet lurt og fornuftig om mine opplevelser og tanker her!
Men har jeg tenkt aa gjore det?
Niks!

9 dager til jeg er hjemme. Har det bra her, men gleder meg likevel.

2 kommentarer:

Linn sa...

"Kom opp, kom HEEEEim att! Du va så altfor altfor lenge vekke!"

Koselig med oppdatering. Begynte å lure på om du hadde fordampa heilt opp der nede i bushen. Glede meg te du æ tilbake, og glede meg øve at du he det bra.

Elisabeth N. Sævik sa...

Kult at du gir livstegn fra deg på bloggen!
Lurer litt på det første avsnittet ditt. Gikk du feil og havnet i "hotelladministrasjonen" eller gikk du inn på div. andre rom før du fant en pc? Ja, det er mange spørsmål man kan ha her i livet!

Godt opphold i det som er igjen der nede, og god tur hjem igjen!!