onsdag 26. mars 2008

sludder og pølsevev...

rot...
hvor?
i hodet mitt...
hvorfor?
nei, den som visste det...

Har gått en tur for å "lofte vede" (som det heter på min markante sørspissdialekt).
Kondis må være en fin ting å ha.
Jeg har ikke det.
Hvorfor har jeg aldri fått det?
Hadde vært greit hvis det bare var noe man kunne få... som en gave eller noe.
"Gratulerer med dagen! Her har du litt kondis"
Men en ting kan jeg si om kondis - det er utrolig slitsomt å skaffe seg når man ikke har det!!

Jeg er i det analyserende modus.
Kan sitte og bare analysere alt og alle.
Har analysert bloggen min litt, jeg... Uten egentlig å vite om det er hold i det jeg har analysert meg frem til.
Strengt tatt har jeg ikke kommet frem til noe...
Men bloggen gjenspeiler kanskje meg?

Skjønner virkelig hvis folk ikke gidder å lese alt dette vrøvlet (morsomt ord... prøv å si det=)

Nå kjeder jeg meg og gleder meg til å komme tilbake til mine venner i Bergen!!!!!

5 kommentarer:

theandersens sa...

du va ude å lofta vede ja...
det va nok ikkje lange ronden du trengte tenke æ..hoho

Camilla sa...

HoHo=) den var kreativ...

åslaug abigail sa...

Da e deilig å hørra på "vrøvlet" ditt som du kallar det. Da e nesten som å ha deg vrøvlande live her nede =) og da e lenge sio kan ein sei. Eg e tebake frå Alta. I går reiste eg i 14 timar. I dag forsvant Sigvald frå mattetimen, men det var visst berre eg som sovna... Eg sovna mange gongar i løpet av den timen.



BERRE EIN ANNAN TING: eg kan tenka meg til kva pølsevev er, men kva i alle dagar er "sludder"?

Camilla sa...

Hehe... får el si "takk det samme" til deg da;)

Hmm... sludder er jo når det snør og regner samtidig...

åslaug abigail sa...

Javel, men då må eg berre spør, ka har sludd med pølsevev å gjera?