mandag 9. juni 2008

Takknemlighet

Jeg har mye å være takknemlig for.
Noen ganger kommer jeg på en måte ikke på alt jeg har å takke for.
Et lite utdrag av små øyeblikk av lykke:

  • Bare føtter og sommerkjole
  • Besøk av Simon
  • Båt
  • Dusj med radio
  • Elvira Celin
  • Fiskesuppelunsj med pappa på brygga
  • Ford Fiesta
  • Frelsen
  • Freia Premium Dark
  • Frihet
  • Gåtturer med musikk i øret fra ipod
  • Hus og hjem ved sjøen
  • Is
  • Jesus i hjertet
  • Livet
  • Middag med mamma og pappa på Lindesnes
  • Musikk
  • Rent drikkevann
  • Road-trip med gode venner
  • Sol og varme
  • Svaberg

4 kommentarer:

Tagholdt sa...

Hadde jeg hatt en takkeliste på bloggen så hadde du vært på den =) Var en behagelig kveld!

Hanna Grethe sa...

Så koselig! Jeg skjønner godt hvis du savner Bergen. Jeg kan herved rapportere at det har regnet. En god del! :-) Nyt sommeren på Sørlandet! (Jeg kommer ned igjen selv om ikke altfor lenge...:-P)

Ragnhild sa...

Ford Fiesta - på vei til Froland snat kanskje?

Elisabeth N. Sævik sa...

Jeg observerer at Jesus og is er uthevet med omtrent samme størrelse =)