torsdag 3. juli 2008

Long time, you see...

Vi har ikke internett hjemme lenger.
En dag var det slutt.
Det ville ikke lenger være forbindelsen min til den store verden der ute.
Så vet dere det...
Nå går jeg på bygda og låner nett når det er behov for det.
Som å betale regninger.

Det er sommer i dag.
Vinden har snudd og kommer nå fra varmere strøk.
Istedet for fra kaldere.

Ellers jobber jeg på SPAR.
Og snart også på Lyngdal Bibelcamp.
Mer enn det er det i grunnen ikke å si.
Jeg ville bare ønske mine lesere en fortsatt GOD SOMMER=)

6 kommentarer:

hanne asp sa...

BIBELCAMPING er tingen! joppido, jeg kommer til sørlandet snart!! da har jeg lyst å se deg altså!

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

du må ha en god sommer du og, syns det var konge måte du avslutta innlegget på: jeg vil ønske god sommer til alle mine lesere.
Det hørtes ut som en redaktør som skriver sånn greie i begynnelsen av avisa.
Du har ikje tenkt å bli red.?

åslaug abigail sa...

åh Camilla, da e så koselig å lesa på bloggen din =) eg e i Chicago, eg har skrive brev te deg, men da har nok ikkje komt fram enno, for eg ska senda da i måro. Eg kom eigentleg berre for å sei at eg ikkje har mobil lenger, sånn at du ikkje skulle bruka tuid og tommelmusklar på å senda melding te meg. Mobilen blei stole i ei veska i ei kyrkja, og Bibelen og. Sistnevnte svei mest. Nå kan eg endeleg skryta av at eg ikkje har mobil. Folk som ikkje har mobil er interessante =) klem fra meg te deg. Eg glede meg te å gå på postkontoret i måro.

Vegard sa...

Og hvordan var bibelcamping da? høres jo ufattelig koslig ut!

Hvordan blåser vinden nå forresten?

Tagholdt sa...

Takk i like måte!