mandag 24. november 2008

Eg lengtar heim til mor

It's this time of year.
Like last year.
And the year before.



Året går mot en avsluttning.
Det gjør semesteret på skolen også.
Og hva betyr det?
Eksamen.
Og hva betyr det?
Lesing med påfølgende dårlig samvittighet for manglende effektivitet.


Nå er jeg så klar for ferie og for å komme hjem at jeg tenker litt mer sånn her: "Forprøve i praktisk tegnspråk.... Eksamen i samfunnsfag.... Jada, 2 (små) hindringer før jeg kan dra HJEM!"


Jeg joiner Odd Norstoga (eller Odd Stroganoff som mamma sier) i tralten:
"Eg er stor, eg er stor
men ikkje så stor;
Eg lengtar heim til mor"

4 kommentarer:

åslaug abigail sa...

Camilla? Har eg sagt at eg flyttar til byen din? Ka tid reiser du heim? Eg kjem 15. Desember..

"Pretod" er heller ikkje eit ord, men det liknar i alle fall...

Anonym sa...

E å lengtar heim til mor!
:o)
sååå lenge siden nå camilla,
du må si ifra hvis du plutselig stikker en tur til grimstad eller omegn i julaferien! :O)

Marianne sa...

stakkar deg! Forstett å tenk på da so små hinder, då blir da lettare!! kjem te å gå kjempefint!!

Camilla sa...

Åslaug: Ja, du har fortalt meg det=) Og er ikke det bare typisk da! Jeg vender nesa sørover den 15. Men ganske sent på kvelden... kommer du tidlig du, så kan vi kanskje treffes??

Silje: Ja, det er så altforaltfor lenge siden! Skal nok gi beskjed om jeg skulle finne på det, ja=)

Marianne: takk for at du har tro på meg;) Alt går, sier nå jeg! (går det ikke godt så går det galt, men det går nå likevel...)