søndag 7. desember 2008

Hva var vel livet uten deg...

Jeg husker den gangen Bugg kostet 1kr i butikken (eller den gangen de i det hele tatt solgte Bugg i butikken) og Fredrikssons fabrikk var lørdagskveldens høydepunkt. Etterhvert var det MacGyver som overtok tv-skjermen. Kl ni lørdagskveld... Jeg fikk ikke se. Jeg var for liten. Men nå! Nå ser jeg MacGyver og tenker at der har vi mannen med stor M. Han kan jo alt som bør kunnes av praktisk karakter. Mang en gang denne høsten har jeg tenkt at en MacGyver hadde slettes ikke vært å forakte. Krana på kjøkenet drypper som ingen kran har dryppet før. Sikringen går fortsatt når vi bruker microbølgeovn eller hvis alle har på varme på soverommet på en gang. TVen (spesielt tv2) er litt lunefull og kan veldig gjerne finne på å streike i beste sendetid (les: når Camilla skal se God Morgen Norge).


Nei, en MacGyver hadde ikke vært å forakte.

Nå er det snart juleferie. Og hjemme venter 2.sesong med MacGyver på meg...

3 kommentarer:

Siri Beate sa...

MacGyver!!!Han e Mann altså!

karen sa...

Inntil videre må du nk ta til takke med meg, i hvert fall når det gjelder den krana. To dager har gått, og den har ikke begynt å dryppe igjen. Men jeg ser for meg at den fort kan bestemme seg for å plage oss nok en gang.

Camilla sa...

Hehe=) Karen, Macgyveren min... øh... ja, er veldig takknemlig for dine vaktmesterevner!