søndag 30. november 2008

Hvordan har du det?

BRA!


okey, hvis du sier det så...
Men spør meg igjen.
det kunne vært verre.
Kjære tid! Det kan alltids være verre.
Men at jeg har det BRA betyr ikke alltid at jeg har det bra...
Har det?
Hva mener du med "har det"? Har hva?
Min mormor spør meg alltid "Hvordan har du det på styrken?"
Selv om livet er bra trenger ikke det alltid bety at styrken er der. At den er på topp. At den er på plass...

Livet går i bølger. Men selv på nedturene har jeg det jo bra. Sånn sett...

2 kommentarer:

åslaug abigail sa...

Veldig dypt innlegg, Camilla =)
Veldig satt pris på =)
Glad i deg!




halrowns er ikkje så verst eit ord, men ka det skal bety veit eg ikkje..

Elisabeth N. Sævik sa...

Egentlig er det et litt vanskelig spørsmål. Jeg gir hvertfall ulike svar alt ettersom situasjon og hvem som spør. Man kan velge den overfladiske og svare bra fordi man har mat, klær, hus osv. Bra kan også bety at det går fint med studiene, det sosiale og åndelige livet etv. Men de nyansene kommer ikke så ofte frem.
Bra innlegg, liker når det er litt småfilosofisk =)