mandag 15. desember 2008

Semesteret til ende...

Om ca 4 timer ankommer flyet mitt Kristiansand lufthavn, Kjevik. Om ca. 5 timer er jeg hjemme.
Dette semesteret har gått FORT. Hvor ble det av!? Hva har jeg gjort? Har jeg virkelig bare kjent klassen min i 4mnd!? Jeg har gjort mye gøy i høst oppdager jeg når jeg ser gjennom bildene mine! Her er et lite knippe av gode øyeblikk fra høsten som har gått:



(Snorklipping av ny do)


(Christina og jeg... tidsfordriv...)


(Tur til Østlandet)



(En uforglemmelig tur til Nordnes)






(Klassebiletaking)




(En sangglad bibelgruppe)



(Julekakebaking)




(Fremføringer i klassen)


(Julebord)



(Pepperkakebyen)





Og hadde jeg ikke vært så trøtt, hadde jeg hoppet av glede (hvis vi ser bort fra den lille detaljen at Camilla, hun driver ikke med hopping). JEG ER FERDIG MED EKSAMEN. OG NÅ ER DET JULEFERIE!

4 kommentarer:

Anonym sa...

alltid kjekt med en høstkavalkade. Ser ut som du har hatt ein fin høst, bare smilebilder.

Helene & Inger Lise sa...

Gratulerer med "ferdig-med-høst-2008-semesteret" :) E så gudd med ferie :)Så nå er du også kommet deg hjem t Sørlannå :)
Takk for ein flott høst m dæ, e så hyggeli å henge med dæ :) Mi sees soon :) Klem :)

Siri Beate sa...

Ååååh, så kos! Så kjekke bilder! Godt du e ferige! Du va sikkert kanonflinke! Klemmer!

Marianne sa...

kjemk å komma heim?? kordan gjekk eksamne??
kan ikkje fatta at da e 4 mnd sia me begynte!! virke ikkje sånn!!!