torsdag 5. februar 2009

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!


StudentWeb og jeg - vi har knyttet bånd (eller "bånda") de siste par ukene.
Flere ganger daglig har jeg tatt turen innom. Spent. Nervøs. Nysgjerrig.
Men aldri har StudentWeb avslørt noe.
Bare latt meg gå uten noe større kunnskap enn da jeg kom.
Men i ettermiddag - da var det kommet.
Resultatet jeg har ventet på.
Endelig var det der. Endelig følte jeg at alle besøkene innom StudentWeb var verdt det.
Jeg er fornøyd.
Jeg gjorde mitt beste og det ble lagt merke til!
Glede over resultatet!
(og de som har påstått at jeg har liten munn kan bare gå og legge seg...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mi eie eksamen, sie æ bare...
E d muuli? Æ trur mi e de beste i verden i da! Snakkes i morra, min søte!

bjarnebs sa...

Haha:) naice bilde da! Å gratulerer så masse! Reknar med at du er så beskjeden at du ikkje vil framseie din karrakter... Men ja. Vi er alle stolt over du/dokke! JohoooJohoooo! Ein festdans:)

Marianne sa...

gratulerer!!!!!!!