tirsdag 3. februar 2009

Januar

I dag minnet Siri Beate meg om at jeg en gang skal ha sagt at jeg hadde planer om å ha en "ukens oppsummering" her på bloggen min. Det kan ikke jeg huske å ha sagt, men jeg tror ikke akkurat Siri Beate farer med løgn. Og la oss innse det: Noen ganger prater jeg mye og har mange rare planer. Hvordan skal jeg klare å huske alle? Og hvordan skal jeg klare å gjennomføre alle? Det er vel egentlig et større spørsmål. Men det er en annen sak. Poenget her er: jeg hadde vel en gang en lur (?) plan om en slags oppsummering av uken som har gått. Jeg modifiserer: en oppsummering av måneden! Det tror jeg er mer gjennomførbart.

Månedens Bilde:

En enkel forklaring: hjemmeeksamen de to første ukene i januar


Månedens "low":
Eksamen
- selv om det egentlig var helt greit og til og med litt koselig med hjemmeeksamen...

Månedens "high":
ÅL
- helt genialt med praksis og klassetur i en pakke!


Lokalisasjonsøvelser
- Ina forklarte hvordan et rom så ut, og jeg satt på andre siden av glasset og tegnet



Jeg får som fortjent... Rett skal være rett.



MAFIA!
- blir jeg drept!? Ja, jeg tror det...

Månedens person:
her har jeg skikkelig problemer med å plukke ut en! Men jeg tror det må bli:


Åslaug som pluttselig kom på overraskelsesbesøk sammen med Ingrid!
Og det skal ikke gå upåaktet hen=)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi! Eg tok d fusta bilde.
Men eg syns at d å ta bussen åleina te fanafjellet åleina burde bli nevnt

Anonym sa...

Maria e forresten superskummel!

Camilla sa...

Ja, det skal absplutt bli nevnt=) Utrolig vittig! Men det er jo faktisk Februar, da....

Anonym sa...

hehe, ja den bussturen nå skrives ned...hehe sorry vennen:P men det var en BRA januar da, gikk litt for fort:)
klem

Anonym sa...

Nei, eg har d che me å lyga, du har rett i d. Kos med månedsoppdatering, då!! Hurra for at eg har vore me på alt du skrive om (udenom månedens person, då)litt skoffa, men d e greit... Eg så teåme har erklært deg som min helt denne fine måneden... Eg e ikkje lee meg i d heila tatt, altså.........snufs...

Camilla sa...

Så det var altså en baktanke med helteutnevnelsen!? *sjokert*

Siri Beate sa...

Hehe... Nei, eg utnevnte deg helt før du babla om månedens ditt og datt... Men du kan få lov å tro d viss du vil.

Anonym sa...

veldig så aktivitet det har kommet her på bloggen din! Jeg er imponert! stå på !

du bør jo klare å trykke ut et innlegg i uka synes jeg...

jeg skal ha som mål å skrive i hvertfall 3 innlegg i uka..

åslaug abigail sa...

Wow,
I didn't see that coming..
But takk =)
det var et koselig besøk (litt skamfull over at eg ikkje var innom på bloggen og såg det før nå...)

Eg trur ikkje hypooppi er eit ord verken på engelsk eller norsk, men kven karar for det anyway??

åslaug abigail =)