mandag 2. februar 2009

En BRA start på uken!


Ingen vekkerklokke. Våknet når kroppen min fortalte meg at det var på tide å ta fatt på en ny dag. En ny uke. Sol og skyfri himmel. -3 grader. Jeg hentet pakke fra Panduro hobby. Belønning til meg selv. Fordi jeg er meg.

Slett ingen dårlig start. Skolen var gøy og tiden føyk av gårde. I postkassen ventet en oppmuntring til undertegnede! (Takk Lina!) Og i kjøleskapet ventet fiskebollene på å bli fortært. (har en TMFOK som passer veldig bra her, men det er på en måte litt vanskelig å skrive den...).

En bedre start på uken er vanskelig å forestille seg.

"Vær glad i livet! Det gir deg sjansen til å elske, til å arbeide, til å leke og til å se opp på stjernene." (Henry Van Dyke)


2 kommentarer:

Anonym sa...

tror tmfoken vi søker her er KAN-IKKE-FORDRA munnstilling: BLÆH...hehe eller??klem

Camilla sa...

Hmm;) Kunne vært... men i MITT tilfelle er det nok HELT motsatt:D