søndag 1. februar 2009

Ikke til å komme utenom...

Sjokolade og kjeks er ikke bra i for store mengder. På noen som helst måte. Se hvor det bryr meg! Støtt og stadig lager jeg meg regler for å prøve å stoppe inntaket, eller i det minste kutte ned. Noen ganger kan det lykkes, faktisk. Før jul klarte jeg å la være å spise fra slutten av 1.november til 1. januar. Greit, det var bare 2måneder. Jeg er likevel stolt. Det må tas i betraktning at det tross alt var jul innimellom der. (i denne perioden var det bare sjokoladen som ble unngått) Jeg har bevist det for meg selv; det er mulig. Beviset til tross, jeg klarer ikke mer. Regler eller ikke regler. Jeg driter i det.

Verden: ta imot meg som jeg er!

KAKE!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Som Ibsen skreiv:
"Det, som du er, vær fuldt og helt og ikke stykkevis og delt"

Siri Beate sa...

Og kass stykke e d fra?

Hurra for sjokolade og kjeks!

Camilla sa...

"Vær ikke ett i dag, i går, og noge andet om et år. Det, som du er, vær fuldt og helt og ikke stykkevis og delt"

Vet du nå, Ibsen-nerd?;)
Godt sagt det, der forresten! Ibsen var slett ikke så dum=)

Anonym sa...

Nei an glimta te av å te an Henrik.
D e frå Brand, for tenk! :P