mandag 23. mars 2009

De 4 årstider

Det er neimenn ikke alle steder du får oppleve alle årstider på en dag! Sol, hagl, regn, tordenvær, sol, regn...

Før dagen i går hadde jeg tenkt å skrive om at våren har kommet til Bergen:
- tørr asfalt
- knopper på trærne
- krousen stikker opp av jorda
- mennesker som ser glade og fornøyd ut
- buekorps høres i gatene
- folk forlover seg i fleng (Simon og Kamilla, Aud Torill og Thor Einar - dere har mine gratulasjoner! Sjokket har lagt seg og jeg er GLAD på deres vegene!
- og til slutt: GRILLING - et sikkert vårtegn.




Men så er altså asfalten våt igjen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

You never know with Bergen city. Det er farlig ustabilt her. I sommer kommer det sikkert snø midt i fellesferien.

Marianne sa...

Velkommen te bergen:p da einaste so e sikkert når da kjem te været, e at da ikkje e så lenge mellom kvar regnbya:P

Siri Beate sa...

D e litt kos og, då! Men eg har bestemt at d e vår uansett, så d får regna så møye d vil - d e vår for meg!