tirsdag 10. mars 2009

Saklig!

Tuller du med meg!!
Greit, det er offisielt. Jeg har seriøse problemer.
Jeg sitter i språklaben på skolen og lurer på hvorfor ikke de andre i klassen kommer. Klokka nermer seg halv.
Klokka 10.30 begynner vi jo. Klokka er 27 min på halv, og det er bare jeg som er her.
Joda, du tror nok riktig. Klokka er slett ikke 10.27.
10.30 er altså ikke halv ti, det er halv elleve, det. Og her sitter jeg med sjegget i postkassa (har i grunnen ikke noe sjegg, ikke noe postkasse heller forsåvidt. Men morsomt uttrykk likevel...) litt lettere oppgitt. 1 time til skolen begynner. Hadde jeg bare vært så lur at jeg hadde tatt ei lærebok eller noe med meg... Den gang ei... Jeg blir så lei! Tror jeg trenger et aldri så lite "omregning fra digital til vanlig klokke"-kurs...
Nå får jeg jammen ta meg en bolle!!!

5 kommentarer:

Elisabeth N. Sævik sa...

Haha, herlig ;)

Gleder meg stort at du brukte bolle-uttrykket!!

Men ja, sånn kan det gå når man har hatt vinterferie =)

Siri Beate sa...

*klappe på hodet*

Anonym sa...

Du får min medfølelse...

Gurid sa...

hehe!:)

Marianne sa...

Hehe, morsomt innlegg (selv om d ikke virket så morsomt for deg å være i denne situasjonen) :-) Håper i d minste at bollen var god!! Haha:D