søndag 10. mai 2009

Rettelse

Jeg skrev om frigjøringen 8.mai.
Om vår felles frigjøringsdag, Norges og min.

Det er sikkert flere som har sett den og tenkt sitt om saken.
At denne jenta hadde historie på fjorårets pensumliste er en skam!
Frigjøringsdagen 8.mai og årstallet 1905, har da ingenting med hverdandre og gjøre!!
8.mai henger sammen med årstallet 1945!
Årstallet 1905 henger sammen med datoen 7.juni!

Takk, Christina, for opplysningen.
For, nei, jeg oppdaget faktisk ikke dette av meg selv.
Jeg kjenner at jeg kanskje åpner meg vel mye her, og opptrer meget ydmykt.
Men, jeg har lært.
Og det håper jeg dere har også.
Man skal ikke ta alt man leser på nettet for god fisk.
Og denne fisken var slett ikke god.
Råtten var den faktisk!

2 kommentarer:

bjarnebs sa...

Hehe:) Alle kan gjere feil Camilla. Sjølv den beste. Og det er da du no presentere ein utmerka måte og rette det opp på. Har du gjort ein skikkeleg og tydeleg feil: Legg deg flat med ein gang. Skulle tru du hadde lest krisebok for næringslivet!

Å når du også skriver "jeg har lært".. aahhh.. Du verda. Det klinger i øyrene. Og jammen tid ei formaning også, ikkje ta alt på "nettet for god fisk".

Nydeleg, vakkert, fantastisk.

Marianne sa...

Haha, jeg la ikke merke til feilen. ikke tengte jeg noe mer over det heller Camilla:) Du kunne ledet meg skikkelig feil der gitt!:D