mandag 26. oktober 2009

Jeg har litt
SERIØSE PROBLEMER
MED PCen MIN!


Mr.Ace (som han heter) er litt vrang. Men han har sikkert fått veldig god hjelp av meg. I alle fall til det ene problemet han har.
La meg skissere dem for deg:

Problem 1
(dette har jeg overhodet ingen skyld i! Dette er ene og alene Mr.Ace sitt verk)
Word har sluttet å fungere.
Alle de andre "officeprogrammene" (excel osv.) funker som de skal. Bare ikke Word! Og det er jo liksom det programmet jeg faktisk har behov for... Dette resulterer altså i at jeg må skrive i "Works". Joda. Det kan jo forsåvidt funke det. Heeeelt til læreren min i dag kom bort til meg og spurte om jeg ikke kunne la være å skrive i nevnte program, for hun fikk ikke åpnet det...

Problem 2
(dette kan jeg muligens være villig til å ta på min kappe. Jeg har kludret til et eller annet som jeg virkelig ikke finner ut av hvordan jeg har gjort, og hvordan jeg skal få ugjort)
Internett. Det er klin umulig å logge seg inn der. Jeg finner den trådløse ruteren vår uten noe som helst problemer. MEN: det er et rødt kryss der som signalstyrken pleier å vises (skjønner du hvor jeg mener?). Og det står (jeg siterer:) "Nettverksinstillingene som er lagret på denne maskinen samsvarer ikke med kravene for nettverket"


Kunne du være så søt og snill og hjelpe meg med et av disse problemene?? (eller begge - jeg sier virkelilg ikke nei hvis du insisterer på det)

3 kommentarer:

Vegard Johan Olsen sa...

E kan jo prøve å hjelpe deg med dataen.

Camilla sa...

JA:) You made my day, Vegard!

Siri Beate sa...

Klappe på hodet!!

Eg har utfordra deg - sjekk bloggen min :o)