tirsdag 24. november 2009

It's the final countdown!

Om ei uke er oppgaven levert. Den som jeg ikke har begynnt på enna, men som skal leveres da. Og det får jeg jo gjort. Som alltid. DA kjenner jeg at jeg mest sannsynlig kommer til å komme i feriemodus. Da har vi til og med tent det første lyset. Det som sier "klar-ferdig-gå" til å vente. På det store underet som skal skje, og har skjedd. Det har til og med blitt desember! I LOVE IT!!! Bjørnson kan få beholde april, for min del. For JEG velger meg Desember!
I desember skal jeg (i tilfeldig rekkefølge):

- på julebord med klassen
- på julebord med BEAST
- lage julekort
- lage julegaver
- forandre stua fra turkis til lilla tema
- bake julekaker
- spille julemusikk
- feire bursdag???
- HJEM
- i familieselskap
- klemme sørlendinger
- se "nisene på låven"
- på Frelsesarmeens julekonsert
- pynte juletre

Nei, vi skal ikke leke desember. Det er nok en grunn til at jeg ble født når jeg ble født.

2 kommentarer:

bjarnebs sa...

Haha:) Der er nok ein grunn til at du er født i desember ja... MEN, er du heilt sikker på at du he fått med deg alle tinga? Det blir vel ingen jul uten: LaLaLaLaLa, LaLaLaLaLa, LalaaaaLala, Lalala.

Camilla sa...

ASKEPOOOOT!!! Åssen kunne æ glømme!? Ja, det er jo en VIKTIG ting. Og grøt med mandel i!