torsdag 19. november 2009

Jeg trenger litt hjelp

...til å plukke ut mine nye briller. Jeg skal ha to par (for prisen av en - skjult reklame for specsavers...). Brille nr. 1 er den jeg har plukket ut. Og skal ha. (så ikke gjør meg i tvil om den, vennligst!). Det er bare for å vise at dette er den "nøytrale" brillen min. Så tenkte jeg at det andre paret kunne være litt mer markert. DA trenger jeg litt hjelp. I det ene øyeblikket synes jeg at brille nr. 2 er den jeg vil gå for. I det neste brille nr. 3. Hva synes du??

Brille nr. 1:


Brille nr. 2:



Brille nr.3:

9 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonfine de du hadde valgt:) Å til den andre brillen sier jeg nr 2, du kledde den fargen veldig bra:) Nais!:) Ps: Børge er enig;)Marianne

Linda L sa...

Jeg synes du passe brillene nr 1 veldig godt men likte brillene nr 2 også =)

Marita sa...

Likte og best brillene nr 2 :)

Kristin og Ole Christian sa...

Nr.2 var kjempekule på deg:)

Siri Beate sa...

Likte og godt fargen på nr. 2 Men når eg såg bildene likte eg 3 og... Sorry, eg e liga ambivalente så deg, så eg trurche eg e t så møye hjelp...

Unknown sa...

Definitivt nummer 2. De framheve øynene dine samtidig som du såg så sykt smarte ut i dei ;)

Anonym sa...

Ja definitivt nr 2. du blei litt blass i hua med den brunfargen. Dei svarte va knallkule på deg! Sveinung

Anonym sa...

Æ likte nr. 2 best... Syns den blå flekken på nr. 3 ikke var så passende ;) Inglis :)

Camilla sa...

Takk for tilbakemeldinger folkens! Nå er brille nr. 1 og 2 bestilt og blir snart å finne på min nese=) (nei, ikke samtidig!)

David: Ikke dumt å kunne SE litt smart ut av og til!

Inger Lise: Det var definitvt den blå flekken som gjorde utslaget til slutt:p Fant ut at den kanskje ble litt voldsom i forhold til den svarte på brill 2. Dessuten passer jo svart til mere i motsetning til blått. Det er jo også noe å tenke på