onsdag 9. desember 2009

ADVENTSKALENDER
9. Desember


Jada... jeg er klar over at det mangler en dato i adventskalenderen. Håper du hadde en flott 8.desember! (dette var opprikig ment og ikke ironi!)

Hvis jeg skal bo i by, ønsker jeg meg en el-bil! Men skulle ønske de ikke var så UTROLIG lite fine! Jeg googlet bilder av el-bil for å finne ut om det finnes finere varianter. Denne dukket opp. Men hvis Bergen liksom er byen jeg skal bo i, kjenner jeg at den kanskje ikke var det beste alternativet....


5 kommentarer:

bjarnebs sa...

Vel.. løysinga ligg kanskje i å velge ein anna elbil:) (lurer på om det faktisk er plass til den paraplyen inne i bilen...)

Camilla sa...

Ja, men det er jo de jeg mener med UTROLIG lite fine...

bjarnebs sa...

Hehe:) Men, som fyren i artikkelen seier: "Skolebarn mimer til meg: «Du har kul bil!»"

Og når barna er framtida... så blir kanskje bilen kul likevel da. Etterkvart.

Ehhh... om laaaang tid... (aldri.)

Marianne sa...

du bør kanskje vurdera kikkelig tak dersom du ska bli i bergen:P

kjempekosli at du lage kalendar!:):)

Sandra sa...

det regne ikkje i bergen - det e bare luftfuktighet..