tirsdag 17. juli 2007

Akkurat i dag...

  • er jeg litt humørsyk (lei meg, men samtidig glad.)
  • er jeg hjemme alene
  • har jeg sovet leeeeenge
  • skal jeg på jobb
  • har jeg snakket med en venn jeg ikke har snakket med på lenge
  • er jeg frelst
  • savner jeg noen
  • elsker Gud meg
  • har jeg mennesker rundt meg som er glad i meg
  • har jeg mat å spise og klær til å ha på meg
  • har Elinborg bursdag
  • regner det ikke
  • er jeg stresset i hodet over alt jeg burde gjøre men ikke kommer til å få gjort

1 kommentar:

Anonym sa...

dagens ord var viitig;) eg TOG han;)

kordan går d schnuppa;)?!så du har vært på impulsiv skjærgårdstrip?! håper du har kost dg i sommer:)...skal bli kjekt å se mer til deg fra høsten av:):) ha det gildt i mellomtia:)
eg saknar deg!!! gla i du:)
klem från åshild gørild