torsdag 5. juli 2007

Jeg klarte selvfølgelig...


...å forsove meg på denne store dag. 5.juli 2007 er en dag som for alltid vil bli husket. En dag jeg kunne fortalt om til mine fremtidige barnebarn. Hvis det hadde vært noe å fortelle om da... For mens resten av befolkningen, og mange tusen til, står oppstilt langs kanalen for å bevitne den store begivenheten, sitter jeg her i min ringe bolig helt alene for meg selv. Det er noe å fortelle om det! Flaut, er hva det er! Dette er som å si at du ikke fikk med deg at Braa brakk staven, enda du sto rett ved siden av (nesten), fordi du måtte snu deg for å nyse, snyte deg eller noe lignende. H.M. Dronningen og mange andre selebre kongelige gjester Spangereid i skrivende stund. SPANGEREID, folkens... Det er ikke noe som skjer hver dag, for å si det sånn. Og jeg fikk det ikke med meg... Skuffet!









3 kommentarer:

Lina sa...

Camilla da!!!HVordan kunne du sove over denne fantasiske begivenheten?!?!Hehe:0) Vittig spør du meg:) Hvordan står det til på sørspissen? Her går det bra! Akkurat nå er jeg i Grimstad..Besøker tante og onkel..Veldig koselig! Skal tilbake i kveld, for i mårra skal jeg på jobb...Du har ikke tilfeldigvis fri på mandag og tirsdag? Lyst å være med til Kvitsund å besøke Ingvild og Grethe? Tar mest sannsynlig en buss som går veldig tidlig fra Arendal..Stooor klem fra Lina;)

Anonym sa...

Halloen=)Åh, det hørtes trivelig ut!!! Har fri mandag men ikke tirsdag, så det blir nok litt stress:/

Lina sa...

Hei igjen!
Det blir ikke tur til Kvitsund...Jeg har visst sett litt feil på bussene..Jaja..Klem fra meg:)