fredag 12. mars 2010

Jeg kjenner jeg blir varm i hele meg av sola som stråler fra en skyfri himmel. Vårskoene og vårjakka dras fram. Ute kjennes fortsatt en kald bris. Det hele løses med tykke sokker og en litt tykkere genser. FOR ingen skal få meg til å igjen ta på meg vintersko og foret jakke. Ikke i dag. I dag er det vårstemning og såpebobler og nybakte rundstykker i sola som gjelder. Og vårsko. Som holder seg tørre, for det er fullt mulig å unngå å tråkke i snøhaugene som ligger igjen. Både sinnet og føttene blir lette av disse typen sko. Og jeg e l s k e r det!

Det er vel på sin plass å nevne at såpeboblestemningen er inni meg. Jeg har ikke blåst såpebobler i sola. Ennå. Og siden jeg skal på jobb om 1 time, kommer jeg nok ikke til å få gjort det heller. Men vårskoene er på plass. Og sola. Og de nybakte rundstykkene. 3 av 4 er tross alt ikke galt.

Ingen kommentarer: