mandag 12. mars 2007

Camilla har gitt etter for blogbølgen!

Javel... Jeg har, som dere ser, gitt etter for blogbølgen. Hvorfor, vil jo være på sin plass å spørre seg? Er det fordi mitt behov for å føle meg som en del av blogfamilien er så stort at jeg ikke kunne gi etter for lysten om å lage en blog? Er det fordi mitt liv er så interresannt at jeg herved velger å broadcaste det for alle som ønsker å lese om det her på verdsveven? (Verdsveven er vel egentlig et nynorsk ord. Men siden PCen hjemme av en eller annen underfundig grunn er på nynorsk, har dette ordet blitt en del av mitt dagligdagse vokabular). Forklaringen er enkel: Kjedsomhet. Denne blogen er ene og alene et resultat av kjedsomhet. Så da blir det jo spennende å se hvordan min blogvirksomhet vil utvikle seg.

Velkommen, kjære venner. Velkommen til "mitt lille liv"!

7 kommentarer:

Vegard sa...

Ohjess! Godt å ha deg her!

Du er svak og gir etter du og! Jeg sa at jeg aldri skulle starte med blogg, men sånn gikk det da for meg og! Hehe.

Jeg er den første til å skrive her! Jess!

Camilla sa...

Hey Vegard! Koselig at du blei den første da=) har nå aldri sagt høyt at æ aldri sko ha blog, men... hehe. D e sånn som skjer d...

Ragnhild sa...

Velkommen inn i blogg verden, det er gøy de første mndene, men så blir det kjedelig, men det er jo griet, nå kan vi se hva du holder på med på fritiden, hvertfall vi som ikke ser deg vær dag!!!

karen sa...

Hei vennen!
Jeg får vel bare si velkommen til deg, og lykke til. Jeg strever med å finne ting åskrive om, men jeg gjetter på, at ditt liv som miljøarbeider er actionfylt og at det vil bli mange bra innlegg. Venter i spenning:)
Klemmer

bjarnebs sa...

tjohoooooo Camilla!

Dette her var jo stas! Dette hadde vi alle sett fram til - mediaguruen Camilla tar til med blogging:) du verda! dette må vi seie vidare til sjølvaste Viksøy!

Ingerine sa...

Heisann snuppa mi! Velkommen!
Vi e i alle fall to da, som skrive av rein kjedsomheit ;) Eller, ej skrive også i mangelen på virkelige menneske å prate med, å so e d jo ganske so kjekt å holde folk oppdatert/verte oppdatert over ka folk helde på med :D

By the way, du knabba sitatet mitt! :o I'm in shock! Å so uten å spørre om lov da, gitt! "Camilla, camilla, hva tenker du nå?" :P

Glad i du, piå! *Klemmepå*

theandersens sa...

Nei nå kjenne æ at æ blei VELDIG glad:)

Så yberkoselig at du fant veien inn i bloggverdenen!
Signe dek!

Ska anbefale dæ på bloggen min i neste innlegg;)